loading...

تعمیر موبایل-آوافیکس

آوافیکس سرویس تعمیر موبایل در محل است تعمیرات موبایل در تهران تعمیر موبایل هواوی سونی سامسونگ اپل آیفون اچ تی سی در محل تعمیر موبایل هواوی سونی سامسونگ اپل آیفون اچ تی سی در محل تعمیر موبایل در منزل

آیا آیفون 8 پلاس نیز به سرگذشت نوت 7 دچار می شود؟

avafix بازدید : 106 دوشنبه 10 مهر 1396 : 1:49 نظرات (0)

آیا آیفون 8 پلاس نیز به سرگذشت نوت 7 دچار می شود؟تعمیر موبایل تعمیر آیفون آوافیکس سرویس تعمیرات موبایل در محل است تعمیرات موبایل در تهران تعمیرات موبایل هواوی سونی سامسونگ اپل آیفون اچ تی سی در محل

پس از منتشر شدن دو گزارش از متورم شدن باتری آیفون 8 پلاس و به تبع آن خارج شدن نمایشگر دستگاه ازقابش در شبکه های اجتماعی , اکنون کمپانی اپل تصمیم گرفته است موبایل ها , باتری ها و هرچیز دیگر مرتبط با این موضوع را بررسی کند.

در یکی از گزارش ها به گفته صاحب موبایل تورم باتری دستگاه در حال شارژ با آداپتور و کابل رسمی اپل اتفاق افتاد و دیگری اذعان دارد آیفون 8 پلاس را با باتری متورم دریافت کرده است و از همان ابتدا، نمایشگر از جای خود خارج شده بود و دستگاه، اندازه ای دو برابر اندازه ای که باید باشد یافته بود.

آیا آیفون 8 پلاس نیز به سرگذشت نوت 7 دچار می شود؟تعمیر موبایل تعمیر آیفون آوافیکس سرویس تعمیرات موبایل در محل است تعمیرات موبایل در تهران تعمیرات موبایل هواوی سونی سامسونگ اپل آیفون اچ تی سی در محل

با وجود گذشت یکسال از حادثه منفجر شدن گلکسی نوت 7, بسیاری از افراد آن را فراموش نکرده اند و اکنون مشکل آیفون 8 پلاس را به نوت 7 ارتباط می دهند.

البته باید به این نکته توجه کرد که نرخ بروز مشکل در نوت 7 سامسونگ 1 در 20 هزار بود و اکنون فقط دو مورد از میلیون ها آیفون 8 پلاس تولید شده دچار مشکل شده اند و شرکت اپل متعهد شده است که باتری های متورم شده محصولاتش حتی آیفون های قدیمی , را به صورت دائمی بررسی نماید.

 منبع : تعمیر آیفون آوافیکس

جایزه بهترین گجت سال به گلکسی نوت 8 تعلق گرفت

avafix بازدید : 111 دوشنبه 10 مهر 1396 : 1:41 نظرات (0)

جایزه بهترین گجت سال به گلکسی نوت 8 تعلق گرفت تعمیر موبایل تعمیر سامسونگ آوافیکس سرویس تعمیرات موبایل در محل است تعمیرات موبایل در تهران تعمیرات موبایل هواوی سونی سامسونگ اپل آیفون اچ تی سی در محل تعمیر گوشی سامسونگ

کشور هند پس از برگزاری اولین کنگره موبایل در کشورش گلکسی نوت 8 را به عنوان بهترین گجت سال معرفی کرد.

داوران این کنگره یکی از دلایل انتخاب نوت 8 را ارتقا کیفی دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ اعلام کرده است که باعث شده تا لهجه‌های هندی را نیز متوجه شود.

سایر دلایل انتخاب بهترین گوشی هوشمند کنونی سامسونگ به عنوان بهترین گجت در هند شامل صفحه‌نمایش خیره‌کننده 6.3 اینچی Super AMOLED، دوربین دوگانه با قابلیت زوم اپتیکال و OIS و پردازنده سریع اکسینوس 8895 می شود.

گلکسی نوت 8 از شهریورماه با قیمت 67900 روپیه معادل 1038 دلار آمریکا در بازار هند عرضه شده است.

منبع : تعمیر موبایل سامسونگ آوافیکس

اگر شما جزو آن دسته از والدینی هستید که همواره نگران نحوه استفاده فرزندانتان از موبایل و برنامه های آن هستید,اپلیکیشن Family Link گوگل بسیار به کار شما می آید.

شما می توانید با ساختن یک اکانت گوگل برای فرزندتان و دانلود این اپلیکیشن از پلی استور گوگل یا اپ استور اپل,هر آنچه را که توسط فرزندانتان دانلود یا در اینترنت مشاهده می شود , بررسی کنید.

اپلیکیشن فمیلی لینک , اپلیکیشن family link,برنامه نظارت بر گوشی , برنامه کنترل گوشی ,تعمیر موبایل

شما با استفاده ازین نرم افزار کاربردی می توانید اپلیکیشن های مورد استفاده فرزندانتان را مسدود یا تایید نمایید,مدت زمان کار با دستگاه و اپلیکیشن های مورد استفاده را رصد نمایید، برای استفاده از دستگاه محدودیت زمانی تنظیم کنید و هنگام خواب یا مطالعه درس، دیوایس فرزند خود را از راه دور قفل کنید.

البته اپلیکیشن Family Link نواقصی نیز دارد که میتوان به قابل رصد نبودن برخی اپلیکیشن های پیام رسان و نیز موزیک پلیرها اشاره کرد.

شما با استفاده ازین اپلیکیشن میتوانید گوشی یا تبلت قدیمی خود که باید مجهز اندروید کیت کت یا بالاتر و آیفونی با iOS 9 یا بالاتر باشد , را به فرزندانتان بدهید.

منبع : سرویس تعمیر موبایل آوافیکس

طراحی جدید گوشی های سونی چه خواهد بود؟

avafix بازدید : 111 پنجشنبه 06 مهر 1396 : 23:57 نظرات (0)

معرفی گوشی هوشمند جدید سونی تعمیر موبایل سونی

با توجه به جایگاه گوشی های سونی در بازار و اقبال کاربران نسبت به گوشی های این برند قدیمی , مشاهده می کنیم که سونی علی رغم اینکه محصولاتی جذاب و جالبی دارد ولی به دلیل مشخصات ظاهری که خیلی مورد پسند کاربران گوشی های هوشمند نیست در کورس رقابت از سایر برند ها عقب تر می باشد.

یکی از دلایل جا ماندن سونی از سایر برندهای معروف , استفاده از زبان طراحی "OmniBalance" می باشد که با وجود پیشرفت های بسیار طی سال های اخیر , از سال 2013 دیگر پاسخگو نوآوری های روز دنیا نبود.

مدیر عامل شرکت سونی در هند طی مصاحبه ای اعلام کرده است که با توجه به فروش محصولات سری x در کشور های مختلف سونی قصد دارد نسل جدیدی از طراحی های خود را عرضه کند.

با توجه به صحبت های کنیچیرو هیبی (Kenichiro Hibi) انتظار می رود نسل جدید گوشی های سونی با نمایشگر بلند و بدون حاشیه همچون گلکسی S8 و آیفون 10 باشند.

شرکت سونی برای طراحی گوشی های جدید خود زبان طراحی خود را به "Mirai" تغییر داده است .

پیش بینی می شود سونی نسل جدید گوشی های خود را در کنگره MWC در اوایل سال میلادی معرفی کند.

منبع : تعمیر موبایل سونی آوافیکس

سیستم عامل معرفی در شده در WWDC 2017 ; سیستم عامل آی او اس 11(iOS 11)

avafix بازدید : 121 دوشنبه 27 شهریور 1396 : 18:56 نظرات (0)

اپل در جریان معرفی محصولات خود در مراسم WWDC 2017 , سیستم عامل جدید ios11 را نیز معرفی کرد و تاریخ انتشار این سیستم عامل را ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) اعلام کرد که بعد ازین تاریخ تمامی کاربران اپل می توانند آی دیوایس خودرا آپدیت کنند.

در نگاه اول به صفحه خانگی شاید متوجه تغییرات آنچنانی نشوید اما با کشیدن انگشت خود از پایین نمایشگر به سمت بالا میتوانید به داک جدید آی او اس 11 دسترسی پیدا کنید .

سیستم عامل جدید امکانات بسیاری به کاربران می دهد از جمله کار کردن همزمان چند اپلیکیشن در کنار هم , درگ کردن اسناد , تصاویر و ... بین چند اپلیکیشن دارد.

همچنین کاربران با استفاده از کنترل سنتر جدید اپل می‌توانند میانبرهای مختلف را  بر اساس نیاز شخصی‌سازی کنند.

با سیستم عامل آی او اس 11 شما می توانید با آیفون های قدیمی  تصاویر لایو منتشر کنید و ایموجی های انیمیشنی (Animoji) ایجاد کنید.

از دیگر ویژگی ها جدید آی اوس 11 میتوان به همگام سازی پیام ها در iCloud, iOS, و macOS اشاره کرد که وقتی کاربر پیامی را از آیفون یا آیپد پاک کند، آن پیام از مک نیز حذف خواهد شد.

اپل همچنین با بهره گیری از هوش مصنوعی در اپلیکیشن دوربین , عکس هایی با کیفیت بهتر و حجم کمتر در حدود 50 درصد به کاربران می دهد.همچنین فرمت تصاویر از JPEG به HEIF تغییر خواهد کرد.

 

سیستم عامل جدید اپل در اپ استور نیز تغییراتی ایجاد کرده است.در این تغییرات می توان به تب جدید Today که اپ های جدید را به کاربران معرفی می کند.

آی او اس 11 یک تب مختص بازی(games) نیز در نظر گرفته است.

 

فرمت فایل‌های ویدئویی نیز به هنگام ذخیره شدن تغییر می‌کند تا حجم کمتری را اشغال کند.

 

منبع : تعمیر موبایل آوافیکس

کاهش چشمگیر حجم مصرفی اینترنت در تلگرام

avafix بازدید : 107 یکشنبه 26 شهریور 1396 : 19:36 نظرات (0)

 

کاهش چشمگیر حجم مصرفی تلگرام,تعمیر موبایل,آوافیکس

برای حل این موضوع، کافی است به Setting تلگرام مراجعه کنید و وارد بخش  Data And Storage شوید. بعد از ورود به این صفحه، در همان بخش بالایی، دو گزینه تحت عنوان  When Using Mobile Data (تنظیمات دانلود خودکار در اینترنت سیم‌کارت) و
 When Connected On Wi-Fi (تنظیمات دانلود خودکار در اینترنت وای‌فای) را مشاهده خواهید کرد. با لمس هر گزینه، لیستی شامل فرمت‌های فایلی (عکس، ویس مسیج، ویدیو، فایل، موزیک، گیف) مشاهده خواهید کرد که با برداشتن تیک مربوط به هرکدام و لمس گزینه‌ی Save می‌توانید دانلود خودکار آن فایل را غیرفعال کنید. پیشنهاد ما این است که به‌جز عکس‌ها و ویس‌ها، دانلود خودکار تمام موارد دیگر را غیرفعال کنید تا دیگر شاهد هدر رفتن حتی یک مگابایت برای فایل‌هایی که نیازی به آن‌ها ندارید، نباشید و تنها ویدیوها، گیف‌ها، موزیک‌ها و فایل‌هایی را که مایل به استفاده از آن‌ها هستید، دانلود کنید.

منبع : تعمیر موبایل آوافیکس

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 388
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل دیروز : 27
  • بازدید هفته : 362
  • بازدید ماه : 2,014
  • بازدید سال : 21,360
  • بازدید کلی : 150,432